poniedziałek, 1 października 2012

Uczymy się kanji - nomu (pić)

Ohalucky!
No dobra, hiragany i katakany uczyć się tu nie będę, bo to już umiem. Dla przypomnienia tylko wstawię Wam tabelki:
a)Hiragana
b)Katakana


Tabelki nie są mojego autorstwa, tylko jakiejś dobrej duszyczki. A jak to pisać, znajdziecie między innymi na japonka.pl (szukać w linkach).

Umiemy już pisać hiraganą i katakaną. Bierzemy się za krzaczki - czyli kanji. A że całkiem ich sporo, to i po pewnym czasie możemy trochę pozapominać, coś pomylić i tak o.
Dlatego dla ułatwienia sobie nauki postawiłam na komiksowo-obrazkowe skojarzenia (natchnęła mnie Basic Kanji Book - swoją drogą polecam).

Kanji na dziś to czasownik "nomu", czyli "pić"


Artystka ze mnie XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Banzai! \^-^/
Jest mi naprawdę niezmiernie miło, gdy ktoś zechce zostawić tu swój komentarz. W końcu o wiele chętniej się pisze, gdy ma się namacalne dowody, że ktoś to czyta :)
Doumo arigatou gozaimasu!