czwartek, 25 października 2012

Porozmawiajmy o pogodzie (uczymy się kanji: ame - deszcz)

こんばんは (^_^)

Jest godzina 1:00 w nocy (+ ileś minut) - czyli najlepsza pora na pisanie nowej notki, bo wiadomo, że natchnienie zwykle przychodzi nocą (przynajmniej u mnie).

A dziś natchnienie mam na rozmowę o pogodzie! \(^ v ^)/ yaaay!

A zatem, moi drodzy, coraz zimniej się robi, nieubłaganie się zbliża pora "nie_wychodzę_spod kołdry_bo_zimno" (._.)

Na tę okazję nowe kanji rysunkowe - i choć jest deszczowe, to i tak się cieszymy
\(* v *)/



Koniec nocnego natchnienia (ile można ględzić o pogodzie?)
Mata ne!


PS. Umyłam dziś okna, więc lepiej, żeby nie padało (>_<)'

2 komentarze:

  1. Pomysł jak zwykle twórczy i bardzo pasujący do pory roku (tak samo jak obraz pasujący do kanji)! Ja nie lubię zimna ,ale pewien Japończyk powiedział coś w stylu " Jesień to piękny stan kolorowych ,opadających liści, czasu sportu . Możliwe...,ale chyba w Japonii ,bo tam jesień rzeczywiście jest bardziej kolorowa ,oraz jest cieplej (więc są warunki do sportu) XD
    Ja też bardziej mam natchnienie po północy XD
    Niechaj Mr.Raindrop będzie z tobą m(_ _)w

    OdpowiedzUsuń

Banzai! \^-^/
Jest mi naprawdę niezmiernie miło, gdy ktoś zechce zostawić tu swój komentarz. W końcu o wiele chętniej się pisze, gdy ma się namacalne dowody, że ktoś to czyta :)
Doumo arigatou gozaimasu!