poniedziałek, 1 października 2012

こんばんは!

Ohalucky minna! (albo "mina" - jakoś nie mogę zapamiętać ile n jest we "wszystkich")
Jestem Amaya (albo inaczej Beata). Uczę się japońskiego (sama w domowym zaciszu) i tak - zgadliście - tenże blog będzie właśnie japońskiego dotyczyć.
Nie będzie to blog stricte naukowy w znaczeniu ja wam nudną teorię, a Wy to próbujecie ogarnąć.
Żadnych testów, egzaminów jeszcze nie zdawałam, japonistyki czy kursów nie kończyłam. Uczę się od teoretycznie 9 miesięcy, praktycznie (zliczając dni uczenia się i dni "dziś mi się nie chce") wyjdzie jakieś 4 miesiące. Niezbyt by to wyglądało, gdybym tak zaczęła teraz uczyć innych japońskiego, samej będąc głąbem...
Więc będę uczyć przede wszystkim siebie! A co sobie wymyślę, wymodzę, wytworzę - może komuś się spodoba i też mu się przyda w nauce.
Oprócz tego wywody, których nikt nie będzie czytał, związane oczywiście z Japonią (albo i nie...)

2 komentarze:

  1. Ja będę czytał! Zawsze i wszędzie *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero znalazłam bloga, ale chętnie przejrzę!:) Pozdrawiam i wytrwałości w nauce życzę.

    OdpowiedzUsuń

Banzai! \^-^/
Jest mi naprawdę niezmiernie miło, gdy ktoś zechce zostawić tu swój komentarz. W końcu o wiele chętniej się pisze, gdy ma się namacalne dowody, że ktoś to czyta :)
Doumo arigatou gozaimasu!