sobota, 9 lutego 2013

Uczymy się kanji - kau (kupować)

Rysowane na szybko i notka też będzie na szybko, bo trzeba niedługo iść spać, ale już tydzień minął od ostatniego wpisu, więc oto co mam:
 

Gdy uczyłam się tego kanji to od razu widziałam takie drzwi z daszkiem - co potwierdza moje odczucia, że kanji to pismo obrazkowe (w wielu przypadkach - jednak nadal są takie, których nijak nie wiem jak przedstawić, ale się dowiem i coś wykombinuję).

Dziękuję wszystkim, którzy to czytają i tym, którzy wpadając niechcący zerkają w biegu na te wypociny.
To naprawdę miło, że ktoś jeszcze oprócz mnie korzysta z tych marnych, koślawych rysuneczków.
\(ツ)/

どうも ありがとう ございます
~***~
おやすみ なさい

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Banzai! \^-^/
Jest mi naprawdę niezmiernie miło, gdy ktoś zechce zostawić tu swój komentarz. W końcu o wiele chętniej się pisze, gdy ma się namacalne dowody, że ktoś to czyta :)
Doumo arigatou gozaimasu!