środa, 7 listopada 2012

Pożyteczne wyrażenia - Ile masz lat?

Ohalucky!

Po arcyciekawej biografii Lamy wracamy do nauki \(^w^)/

Dziś będziemy pytać o wiek.
W zależności od płci naszego rozmówcy będzie to wyglądać mniej więcej tak:

1) Wersja męska:


(odczytanie i tłumaczenie:)
- nansai desuka - Ile masz lat?
- juunanasai desu - Mam 17 lat.


2) Wersja żeńska:


(odczytanie i tłumaczenie:)
- nansai desuka - Ile masz lat?
- nansai ni miemasuka - Na ile lat wyglądam?
- yonjussai ni miemasu - Wyglądasz na 40 lat.
- baka!!! - idiota!!!
-onna... - kobiety... (>_<)'

~~***~~

Przez kilka dni mnie nie będzie, więc nowa notka pojawi się najwcześniej w niedzielę wieczorem.
Chyba, że Anko coś dla Was napisze (^_^)

またね

1 komentarz:

  1. Haha jak zwykle genialne! XD
    A ja tej żeńskiej wersji nie znałem o.o dzieki! *_*

    OdpowiedzUsuń

Banzai! \^-^/
Jest mi naprawdę niezmiernie miło, gdy ktoś zechce zostawić tu swój komentarz. W końcu o wiele chętniej się pisze, gdy ma się namacalne dowody, że ktoś to czyta :)
Doumo arigatou gozaimasu!