czwartek, 1 listopada 2012

Dni tygodnia

Weny dziś trochę złapałam i oto jest rysunkowo-tekstowa ściągawka z dni tygodnia! \(^v^)/

W celu przypomnienia/nauczenia w jakich dniach jakie kanji jest.
Na obrazku dane kanji jest wyróżnione.
(Pozostałe znaki to 曜日 (ようび) - oznaczające dzień tygodnia).
Znaczeń wyszczególnionych kanji nie pisałam - mam je już w małym palcu, a jak Wy nie, to spróbujcie wywnioskować z obrazków (^_^)

Nie przedłużając, oto ściągawka! ~(^v^)~




Wszelkie prawa zastrzeżone - kiedyś opublikuję własny słownik rysunkowy f(._.) *huh?*

PS. Trochę małe to wyszło - jak chcecie większe, to otwórzcie obrazek, potem kliknijcie prawym przyciskiem myszki "pokaż obrazek" i powinna wyskoczyć lupa do powiększenia.

2 komentarze:

  1. Brak mi słów!!! Amaya, geniuszu!! O_O Jesteś doskonałym dowodem na to, że nauka nie musi być mozolna i nudna, ale pełna zabawy *_*
    Rzecz, z którą miałem najwięcej problemów, stała się czymś prostym. Dziękuje!!!! *____*

    OdpowiedzUsuń
  2. Haku już wszystko powiedział co chciałam powiedzieć. Dodam tylko ,że czekam z niecierpliwością na kolejne rzeczy tego typu!

    OdpowiedzUsuń

Banzai! \^-^/
Jest mi naprawdę niezmiernie miło, gdy ktoś zechce zostawić tu swój komentarz. W końcu o wiele chętniej się pisze, gdy ma się namacalne dowody, że ktoś to czyta :)
Doumo arigatou gozaimasu!