środa, 28 listopada 2012

Alan Dawa Zhouma (*-*)

A zaczęło się tak prozaicznie... chciałam edytować playlistę, bo niektóre piosenki nie działały.
I tak zaczęłam przeglądać na youtubie japońską muzykę... i natknęłam się na nią - Alan ( アラン).
I zakochałam się w jej głosie i jej piosenkach.
Tutaj trochę informacji o niej:
Alan Dawa Zhouma

 A tutaj przykładowa piosenka. Słucham jej po raz 10 i nie mogę się nasłuchać *-*

I jeszcze jedna (trochę jest ciszy na początku, ale warto czekać):

W playliście pare innych jej piosenek - co prawda niewiele, ale zapewne będzie więcej - dopiero ją poznałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Banzai! \^-^/
Jest mi naprawdę niezmiernie miło, gdy ktoś zechce zostawić tu swój komentarz. W końcu o wiele chętniej się pisze, gdy ma się namacalne dowody, że ktoś to czyta :)
Doumo arigatou gozaimasu!