wtorek, 6 listopada 2012

o Lamie słów kilka c'-'

Z pewnością nie ciekawi Was, dlaczego dość często tu wspomina się o Lamie. Ale i tak opowiem.

Zafascynowanie Lamą zaczęło się, gdy znany nam z bloga http://pochmurne-niebo.blogspot.com  Haku Shiroi zafascynował się filmikiem o narodzinach owej Lamy.

 


To jest wspaniałe, prawda? (*w*)
Po przyjrzeniu się wyrazowi twarzy matki Lamy - nastąpiło wyewoluowanie Lamy w zapis ikonograficzny (emotkowy): " c'-' " - za co bardzo Haku dziękujemy.

Dla tych co mają wąty: Lama nie jest oznaką pogardy, naśmiewania się z niewinnej kobiety, którą zmyliła jakaś owca.
c'-' to symbol łączący ludzi na całym świecie (kiedyś będzie). To znak pokoju współczesnego języka emotkowego.


Niech Lama dobrą Wam będzie i towarzyszy przez życie.

matane





1 komentarz:

  1. Hahaha Amaya, jak zwykle nie mogę ze śmiechu XD śmieje się jak głupi do sera XD
    Chciałem dać komentarz prędzej (gdy byłem w szkole), ale mój telefon przestał ze mną współpracować >.<
    A odnośnie Lamy to myślę, że za dużo mi przypisujesz :P Lama to nasz wspólny "wytwór", ale dziękuje! :D

    OdpowiedzUsuń

Banzai! \^-^/
Jest mi naprawdę niezmiernie miło, gdy ktoś zechce zostawić tu swój komentarz. W końcu o wiele chętniej się pisze, gdy ma się namacalne dowody, że ktoś to czyta :)
Doumo arigatou gozaimasu!